شهدای شهرستان ورزنه

شهدای غریب ورزنه نشانی از بی نشانترین ها

شهدای شهرستان ورزنه

شهدای غریب ورزنه نشانی از بی نشانترین ها

شهدای شهرستان ورزنه

*** وبسایت شهدای شهرستان ورزنه ***

آماده ی به کارگیری نظرات شما خواهیم بود.
دلم براتون تنگ شده.نمیدونم چرا نمیشه در مورد شما قلم بزنم.ترسم از اینه که دیگه نگام نکنید.چرا چند روزه توفیق نوشتن در مورد شما رو پیدا نکردم.قربون مظلومیتتون برم.قربون دلای پاک و عمل مخلصتون برم که دنبال هیچی نبودید الا رضایت خدا.

که می گوید شما رفتید و ما ماندیم؟
ما میرویم و شما مانده اید!
شما هستید تا همیشه تا هنوز
ای شمعهای جاودان بتابید بر ما سیاه سیرتان روشن صورت
وگرنه
جهان باز می ایستد از چرخ و ما هم
چه شد که روزی خور مهربان پروردگار شدید؟
چه شد که بهشت برایتان سر فرود آورد؟
کمی از یقینتان وام میدهید آیا؟
به آدمیان "عصر معراج پولاد و آهن"
که میگوید موج جنگ شما را مست کرده
ماایم که مردیم به تاریکی گناه
موج آرزوها ما را کشت
میرانده شدیم به دوری از شما
آی آدمها! به کجا چنین شتابان
چطور شود که رویای شبانه مان را مردان بی ادعا پر کنند
ما که مدعیم و مفتخر به روزمرگی زندگی دروغ مان
زنجیر هوس بسته به پاهامان
طمع و فریب آکنده چشمهامان را
ذلت و دریوزگی میکشد دستهامان را
غرور و تکبر را فریاد میکند قلب هامان
اینجا ظلمات است
نه ماه و نه ستاره ! خالی است شبهامان
بی فروغ و منور به نور مصنوعی : روزهامان تابنده
آی شهیدان! به کجا چنین شتابان؟
آری! نزد منور الانور روزی بخورید
به حق شما را سزد نورانیت تا همیشه تا ابد تا هنوز...

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

شهید محمد محمدی

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شهید محمد محمدی فرزند عباس در سال 1346 در یک خانواده مذهبی و کشاورز به دنیا آمد.خانواده اش با شوق فراوان به تربیت این کودک پرداختند. شهید محمد محمدی در یک محیط کاملا مذهبی رشد نمود. از سن6سالگی به مدرسه ابتدایی شهید ترابی(ضیاء سابق)راه یافت و پس از اتمام دوران ابتدایی در مدرسه راهنمایی سید جمال الدین اسد آبادی ورزنه(سرور سابق)ثبت نام نمود و دوران راهنمایی را نیز با موفقیت کامل در سایه استعداد و پشتکاری که داشت سپری نمود اگر چه امکانات ادامه تحصیل در ورزنه فراهم بود لکن بعلت مشکلات خانوادگی و کار کشاورزی از ادامه تحصیل منصرف شده و به کمک پدر خود در کار کشاورزی شتافت...او به کشاورزی علاقه ای زیاد داشت.همزمان با کار طاقت فرسای کشاورزی در بسیج ورزنه نیز فعالیت می نمود، وقتی در خود توان حمل سلاح و جنگ با کفار و دشمنان انقلاب اسلامی را یافت عاشقانه و با شور و شوق وصف ناپذیری کمر همت بست و به ندای امام بزرگوار خود لبیک گفته راهی جبهه های نبرد شد. شور و شوق جهاد و شهادت چنان نیرویی در او ایجاد کرده بود که در دفاع مقدس از اسلام در برابر کفر جهانی سر از پا نمی شناخت و چونان سایر برادران رزمنده خود تنها راه چاره در برابر توطئه نظامی دشمن را حضور مستقیم در جبهه های جنگ می دانست تا به دور از هیاهو و جریانات روزمره، مخلصانه در راه کسب پیروزی برزمد. اواخر سال63برای اولین بار به جبهه اعزام شد و در نبرد بدر شرکت نمود پس از سه ماه و اتمام ماموریت به زادگاهش بازگشت و چون فصل برداشت محصولات بود یکراست به کمک پدر خود رفت چندی بعد در دهم دیماه64دوباره راهی جبهه های نبرد شد و این اعزام همزمان با آغاز عملیات والفجر(8)بود.شهید محمد محمدی در مراحلی از این عملیات شرکت داشت.پس از اتمام عملیات جهت آمدن به مرخصی به دارخوین بازگشت و درست یکروز قبل از آمدن به مرخصی در تاریخ 1364/12/2 بر اثر حمله ناجوانمردانه هواپیماهای عراقی در مصاحبت چند تن از دوستانش به شهادت رسید و بدین ترتیب یکی دیگر از فداییان به حق اسلام که مسلما برای آینده انقلاب اسلامی مفید و کارساز بود ایثارگرانه به معشوق حقیقی خود و اصل گشت. بدخواهان و دشمنان بدانند با خاموش کردن نور وجود شهید محمدی و شهید محمدی ها نخواهند توانست خورشید نورانی انقلاب اسلامی که به برکت خون این عزیزان هر روز منورتر میشود را خاموش کنند. شهدا ذخایر اصلی این انقلابند و در حیات خود و در رفتن مظلومانه خود در همه حال یاری دهنده اسلام را ستین هستند.

"قسمت هایی از وصیتنامه شهید محمد محمدی"
هدف و انگیزه این بنده حقیر خدمت به اسلام و جمهوری اسلامی و بر فراز نگاه داشتن پرچم"لا اله الا الله محمدا رسول الله"در تمام گیتی بوده است. من به فرمان رهبری آمده ام که اطاعت از او اطاعت از خدا و رسول خدا(ص)و ائمه معصومین(ع)میباشد... ای دوستان و رفیقان دل به خدا ببندید و هیچگاه او را فراموش نکنید که شیطان شما را به پرتگاه می فرستد...   "والسلام"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">