شهدای شهرستان ورزنه

شهدای غریب ورزنه نشانی از بی نشانترین ها

شهدای شهرستان ورزنه

شهدای غریب ورزنه نشانی از بی نشانترین ها

شهدای شهرستان ورزنه

*** وبسایت شهدای شهرستان ورزنه ***

آماده ی به کارگیری نظرات شما خواهیم بود.
دلم براتون تنگ شده.نمیدونم چرا نمیشه در مورد شما قلم بزنم.ترسم از اینه که دیگه نگام نکنید.چرا چند روزه توفیق نوشتن در مورد شما رو پیدا نکردم.قربون مظلومیتتون برم.قربون دلای پاک و عمل مخلصتون برم که دنبال هیچی نبودید الا رضایت خدا.

که می گوید شما رفتید و ما ماندیم؟
ما میرویم و شما مانده اید!
شما هستید تا همیشه تا هنوز
ای شمعهای جاودان بتابید بر ما سیاه سیرتان روشن صورت
وگرنه
جهان باز می ایستد از چرخ و ما هم
چه شد که روزی خور مهربان پروردگار شدید؟
چه شد که بهشت برایتان سر فرود آورد؟
کمی از یقینتان وام میدهید آیا؟
به آدمیان "عصر معراج پولاد و آهن"
که میگوید موج جنگ شما را مست کرده
ماایم که مردیم به تاریکی گناه
موج آرزوها ما را کشت
میرانده شدیم به دوری از شما
آی آدمها! به کجا چنین شتابان
چطور شود که رویای شبانه مان را مردان بی ادعا پر کنند
ما که مدعیم و مفتخر به روزمرگی زندگی دروغ مان
زنجیر هوس بسته به پاهامان
طمع و فریب آکنده چشمهامان را
ذلت و دریوزگی میکشد دستهامان را
غرور و تکبر را فریاد میکند قلب هامان
اینجا ظلمات است
نه ماه و نه ستاره ! خالی است شبهامان
بی فروغ و منور به نور مصنوعی : روزهامان تابنده
آی شهیدان! به کجا چنین شتابان؟
آری! نزد منور الانور روزی بخورید
به حق شما را سزد نورانیت تا همیشه تا ابد تا هنوز...

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

شهید رضا علی حیدری

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شهید رضاعلی حیدری فرزند مهدی در سال 1345 در ورزنه تولد یافت و در یک خانواده کشاورز و زحمت کش بزرگ شد.دوره ابتدایی را در دبستان شهید مقصودی(یادبود سابق)به پایان رساند و دوره سه ساله راهنمایی را نیز با موفقیت به پایان رساند.چون از ادامه تحصیل به سبب عدم امکانات مالی محروم شده بود به کار و فعالیت پرداخت.با شعله ورشدن تنور آتشین جنگ و رسیدن آن به مرحله حساس و سرنوشت ساز٬ شهید حیدری که اینک در خود توانایی رزم با دشمنان را می یافت جهت فراگیری فنون نظامی و تاکتیک های جنگی به پادگان آموزشی رفت و پس از طی یک دوره 45 روزه عازم جبهه های نبرد شد...
اولین ماموریت سه ماهه او که به پایان رسید به زادگاهش ورزنه بازگشت و اندکی بعد جهت گذراندن خدمت سربازی او که علاقه خاصی به سپاه پاسداران داشت وارد سپاه شد و از تاریخ 64/3/1 در مهندسی رزمی لشکر مقدس امام حسین (ع) به خدمت مشغول شد.شهید حیدری در عملیاتهای مختلف منجمله عملیات والفجر8 و کربلای3 حضور فعال داشت.
 سرانجام شهید رضا علی حیدری این رزمنده دلیر و مقاوم در مرحله تکمیلی عملیات کربلای5 درمنطقه عملیاتی شلمچه ٬در تاریخ 1365/12/5 به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
پاکی دل و خلوص نیت و خیرخواهی او نسبت به انقلاب اسلامی در سراسر وصیتنامه این شهید گرانقدر متبلور است.پیام او را نیز به قلم خودش بخوانید:
"قسمت های از وصیتنامه شهید رضاعلی حیدری"
در این برهه از زمان که اسلام در مقابل کفر قرار گرفته و دیوصفتان و طاغوتیان برای از بین بردن اسلام تلاش می کنند برخود لازم دیدم به جبهه بشتابم تا خدا از عملم راضی باشد و وظیفه شرعی خود را انجام داده باشم.
کور خواندند آن کسانی که فکر می کنند جوانان این کشور جان خود را بیهوده از دست میدهند.چون این مکان مقدس٬و هدف هم مقدس است.حدیث عاشق و معشوق است.لقای یاررفتن افتخار است برای ما.
از شما می خواهم اجتماعات را بیشتر کنید٬در نماز جمعه و راهپیمایی ها٬نماز جماعت ها شرکت کنید و همیشه گوش به فرمان رهبر و فقیه عالیقدر باشید و همیشه به فکر خدا و در انتظار باشید.در انتظار کسی که چشم همه عالم در انتظار اوست یعنی حضرت مهدی(عج)........
خواهران حجاب اسلامی را رعایت کنید و اگر رعایت نکردید خون شهدا را پایمال کرده اید و از مواضع تهمت و غیبت بپرهیزید که عذاب جهنم سوزان است.
پدر و مادر گرامیم٬میدانم خیلی زحمت برای من کشیده اید.میدانم که داغ مرگ فرزند خیلی سخت و مشکل است ولی امیدوارم که در دوری من هیچ نگران نباشید و همچون کوه استوار باشید.
خدایا بسوی تو می آیم تا گناهانم را ببخشی ٬ الهی و ربی من لی غیرک.
وتوفیق لقای خود را به این بنده روسیاهت عنایت کن.......
"والسلام"
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">